Cum introduci Inventarul in Programul de Gestiune Sedona Retail

Data publicare articol:
Data revizuire articol:

Inventarul reprezinta un aspect crucial in gestionarea oricarui business si este esential sa cunosti procedura corecta. Acesta se realizeaza la inceputul sau la sfarsitul unei afaceri, dar si in mod regulat, anual sau lunar. Pentru a usura procesul, ti-am pregatit un tutorial despre cele trei modalitati in care poti introduce un inventar in Sedona Retail.

Inainte de a incepe un inventar, asigura-te ca ai toate notele de receptie si documentele de consum, cum ar fi procesele de casare si bonurile de consum. Acceseaza sectiunea „Contabilitate”, „Inventar”, alege gestiunea dorita si verifica ca nu exista deja un inventar deschis. In cazul in care coloana „Unitati numarate” nu contine cantitati completate, poti incepe inventarul. In Sedona Retail, poti alege intre mai multe modalitati de inventariere.

Prima varianta de realizare a inventarului

Prima varianta presupune tiparirea foilor de inventariere, pe care le completezi manual cu cantitatile gasite pe teren. Pentru produsele ce nu au fost gasite, completeaza 0 in coloana „Unitati numarate”. Rapoartele precum diferente de stoc si valorile inventarului pot fi generate si salvate in format Excel sau PDF.

A doua varianta de realizare a inventarului

A doua modalitate este prin terminalele de inventariere si aplicatia Sedona Inventory. Scanezi articolele, finalizezi inventarul pe dispozitivul mobil, iar in back-office actualizezi cantitatile. Alege categoria inventariata si asigura-te ca bifezi „Completeaza 0 la numarate” pentru articolele negasite. Dupa echilibrarea stocului, genereaza fisa de inventariere in „Contabilitate”, „Stoc curent”.

!!!Sfat: finalizeaza scanarea cu Sedona Inventory pentru a evita pierderea datelor. 

A treia varianta de realizare a inventarului

O alta modalitate de inventariere este cu un scanner atasat la un laptop. Daca ai aplicatia de cititoare back-office si un cititor de coduri de bare cu fir, vei putea activa butonul de „scanner”. Astfel, poti scana fiecare produs pentru a fi inregistrat direct in inventar, unde programul Sedona Retail aduna automat cantitatile scanate.

Ti-am pregatit mai multe sfaturi practice care sa iti usureze procesul de inventariere, pe canalul nostru de Youtube. Afla toti pasii pe care trebuie sa ii urmezi, aici.

Lasa un comentariu

Adresa de email nu va fi publicata. Campurile marcate cu * sunt obligatorii.